Plugg-Stolt (?!)

Jag har varit så oooooootrolig flitig nu. Shit. Kan inte fatta den själv. Jag har suttit framför denna dumburk sen ungefär fyra i dag, TILLS NU! Knappt några raster eller nått shiet, bara suttit här. och PLUGGAT! Herre min gud. Det trodde jag inte om mig. Är dock inte klar med det där jävla uppdraget men nu har jag ialf en chans, och ja för fan jag kommer hinna, jag ska hinna! Imorgon är det skolan igen, fy. Tror att jag drar hem efter min engelska redovisning och tk-grej så att jag kan göra klart so:n, för i skolan kan jag knappats göra det... Nu känns det faktiskt som om jag skulle kunna sitta uppe exakt hela natten och plugga,och göra klart den där skiten, är faktiskt inte alls trött... Men jag vet att jag kommer vara död imorgon om jag gör så, så det är nog inte den bästa idén. Så ja. Nu väntar drömmarna på mig, hö hö. /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0