sämst uppdatering!

Jag vet att det har varit jätte dålig uppdatering men jag har inte haft en sekund ledigt!
Tänkte skriva om helgen för den har varit helt underbar!
I fredags så hade vi hemstudie dag men Ebba och jag möttes halv nio i centrum för att åka till skolan och redovisa matte, men jag var inte klar med stegtestet så jag ska göra dte på måndag istället.
Vid tio gick vi upp till syslöjden där jag skulle sy klart min grytlapp, blev nästan klat hoppas på ett VG!
Vi åkte från skolan vid halv tolv tiden då hoppade vi på 816 som Annie satt på vi åkte hem till Susanna, åt glass badade i hennes pool och solade det var så jävla härligt. Vid halv tre åkte jag och Ebba hem, Ebba skulle på student och jag skulle ute med vovvarna. Jag åkte tillbaka till Susanna efter någon timma då blev det mer bad,
sedan kom även Annelie och vi fyra åkte vidare till centrum där vi mötte Ebba och köpte middag efter som att vi skulle grilla i slottsparken. Jag orkar inte skriva om kvällen nu men ni kan läsa om den i annies blogg den var verkligen helt underbar tack tjejer "oh vad jätte snällt" att ni gjorde det till en av dom bästa kvällarna m¨ste bara skriva att vi tog nattdopp och det var då himla mysigt.

På lördag morgon så vaknade jag Susanna, Ebba och Annie upp hemma hos Annie runt nio då vi åkte hem till var och en för att duscha och fixa iordning oss. Runt halv tolv så möttes vi och åkte in till stan, vi skulel italienshoppa.
Vi åker ju om exakt en vecka :D fan vad jag längtar! Men iallafall jag hittade väl inte så där jäte mycket saker men det var väl hyffsat måste iallafall åka in en dag till nästa vecka för att köpa det sista.
Jag lägger in bilder imorgon på mina inköp.
Lördag kväll då, När jag kom hem från stan så berättade mamma att Maria (Alice mamma) hade bjudit oss på middag så vi åkte dit där var även kalle och Olla och Anna så vi grillade kött och badade så frymt mysigt.

Morgondagen ser jag fram emot, jag ska göra moppen till Alice och hämta upp henne sedan möter vi kalle och åker ner till maren och solar och badar chillpill.
Susanna har föresten beställt biljeter till pip nu fan vad kul det kommer bli!
Nu ska jag tänka på refrängen och försöka sova vill inte missa en minut av solen imorgon.

God natt
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0