Shopping

Dåligt uppdaterat idag, I know. Jag har nämligen varit i stan med mams och paps hela dagen. Ställde klockan på halv nio (!) och gick upp halvt död och duschade. Mamma ville åka ganska tidigt för att sedan komma hem tidigt. Men tidigt vart det inte, vid halv 2 var vi framme i stan... Men men.  Vi gick runt och tittade på alla möjligt, jag ville hitta någon klänning till antingen skolavslutningen eller nickes student. Utan resultat, såklart. Men lite fick jag hem i alla fall. Passar på att lägga in några bilder;

image222
Från Gina, 149 kr(!!)

image223
Från H&M, 79 kr per del...

image224
Make Up Store, 225 kr.

image225
Make Up Store, 249 kr.

 
 
Ett par strumpor. Har massivs med sånna, men några till skadar ju inte! ;) Är från H&M , 79 kr tror jag.




Puss / cecilia



Kommentarer
Postat av: sarah

Roligt med shopping! :)
Ha en underbar kväll! Och så kanske jag kan tipsa om en tävling på min blogg där det ligger ett jätte fint armband värde 199;- i potten! :)

2008-05-31 @ 22:01:24
URL: http://sarahsglitter.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0