Slingat Håret

Hejsan svejsan bloggen. Idag har det varit en skööön dag! Imorse gick jag upp som vanligt och åkte till ellis skola där hon slingade mitt hår. Hennes lärare blandade färgen, men hon verkade inte ha nå vidare skills på det, eftersom att mina slingor nästan blev VITA! Så elli fick färga hela mitt hår i en ljusbrun/guld färg, så vart det bra! alltså hela håret blir ju inte den färgen då, utan bara slingorna.- eftersom att man inte kan färga ljusare på mörkare. Så tillslut vart jag i alla fall nöjd. Vid 2 kom vi hem och jag satte direkt igång med pluggandet. Skrev klart min bokanalys om Gömda, och den vart tillslut 3 sidor.. Sedan har jag jobbat engelska, och är alldeles snart klar med den också. Skönt, så skönt.

Om två timmar är det bandy träning som gäller, men fram tills dess så ska jag plugga ännnuuuuu mera. Hade tänkt göra klart engelska helt och hållet, får väl se hur det går med det.

Jag brände mig ju riktigt förbaskat i lördags, och nu börjar smärtan försvinna, eller visst gör det ont fortfarande, men inte alls som det gjorde igår.. Men nu har det börjat klia istället, vilket är skitjobbigt eftersom att det gör jätteont när man kliar, då svider det som fan. Så nu får jag sitta här, med en kliande kropp (hahah), utan att få klia. Det är irreterande. Ni anar inte.

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0