söndag 4 maj 2008

Godmorgon eller förmiddag kanske passar bättre!
Just nu sitter jag och fryser hemma hos susanna, jag tror jag tog på mig lite för lite kläder men det var för att det var så varmt ute förut och nu är det bara hemskt grått.. Jag och susanna har städat hennes friggebod det såg ut som ett bombnedslag men nu är det väldigt fint där inne :) Susanna åker till värmland idag och är borta i två veckor,
men hon kommer hem en snabbis på torsdag för att hon ska gå på teatern då ska jag träffa henne en stund:)

Gårdagen var så jävla lyckad, jag och susanna var bartenders på årets fest och det var så jävla grymt så nu kan jag blanda drinkar och både jag och susanna är 1000 kroner rikare! Fan vad kul vi hade, hoppas det blir fler gånger!
Snart ska jag följa med susanna till sin pappa för att hon ska packa sedan bär det av hemått jag måste plugga jag vet inte hur jag ska hinna med alla jävla steg och kursen och allt :O

Cicci jag tränar med dig ikväll, jag vill gå på yogan också :) ha en bra dag /A

Kommentarer
Postat av: cecilia

Va bra amiiiii! Medel passet är 18.30 sen börjar yogan 19.30. Ringer dig senare hjärtat!

2008-05-04 @ 13:48:11
URL: http://amicec.blogg.se
Postat av: amicec.blogg.se

great!

2008-05-04 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0