sovdags!

den här dagen har varit väldigt bra vaknade upp hos susanna, med belinda och cecilia :) Gårdagen var väldigt lyckad och vi hade det väldigt mysigt! vid halv tre så åkte jag hem från susanna, då bytte jag om och duschade sen träffade jag alice, kalle, anna och mamma vid pizzerian där vi köpte pizza och sedan åkte ner till slottsparken och hade det trevligt! Alice jag och kalle gick till notholmen och köpte glass, efter det så åkte vi hem då var klockan ungefär halv sex alice följde med mig hem och hon är här fortfarande så vi bestämmde precis att hon ska sova hära:) jag är väldigt trött så vi ska nog tänka på refrängen imorgon ska jag med mamma och shoppa hoppas jag hittar något! Godnatt
image135

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0