SPRUTAAA

Fick för en lite stund sedan på att jag ska till doktorn imorgon. Dom ska prata om livmodercancer sprutan. Och ja, det säger väl nästan allt. Jag kommer antagligen ta en av dom tre (tror jag att det är) sprutorna imorgon. Detta tror jag pga. att julia åkte för någon vecka sedan till doktorn där dom skulle berätta om sprutan och allt sådant, och då frågade dom om hon ville ta den direkt, och det är klart man vill. Man vill ju ha det gjort, eller hur? Så det skrämmer mig lite.. varför? ingenaning. Jag är ju inte ens särskilt rädd för sprutor? Men det är ju iförsig inte ens säkert att jag kommer ta den imorgon, det kanske bara var ett undantag när Julia var där, men man vet ju aldrig, right?  Fast å andra sidan så VILL jag ta den imorgon..tror jag. Ja, det vill jag. Då har jag ju bara 2 sprutor kvar sedan, ha ha.

Nu ska jag sova, så att jag orkar med skoldagen och doktor-besöket. Kan ju även försöka sova bort min förkylning! Sov sött /cicci


Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså i vanliga fall så tar man den INTE samma dag, det var bara att han trodde att någon hade tid att göra det och tänkte att vi skulle få lite bra service ^^ Så det är ju inte alls säkert att du får ta den idag,

2008-05-26 @ 09:24:54
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0