Sunday

Godmorgon kära läsare. Idag är det Söndag som betyder att min dag endast kommer att bestå av skit- Plugg & Städning. Och kankse, kanske lite solning. Har faktiskt legat ute en stund redan, en timma ungefär. Men sen blev det molnigt och kallt så då trallade jag in igen. Nu ser jag att the sun is back, men som sagt. Jag ska plugga och städa. Känner för att träna ikväll också, susanna eller ami är ni med på "medel, raka rör" (vad det nu kan vara)..? Yoga är det ju också. Det gillar susanna tror jag.

Nu ska jag städa. Eller vad är det smartast att börja med...städning eller pluggning? Tror det blir städning.. eller nej, jag ska plugga fram tills lunch, alltså 1- 2 timmar nått. Det låter ju bra!

image151
Sötaste tjejen. Sötaste bilden.



Puss. Kärlek. /Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0