Tired, So Tired

Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon..skulle gärna åka till stan, men själv? nej knappast. och det verkar som om alla redan är upptagna. Känner för att sitta vid något mysigt ställe där och äta glass, och prata om allt mellan himmel och jord. Men jag kommer nog bara ligga här hemma och steka,
ha ha. Om det ska vara varmt? För det hoppas jag verkligen! Nu är jag ruskigt trött, skriver fel HELA tiden, mina fingrar hänger inte med.. (!) Ska i alla fall sova nu, så får vi väl helt enkelt se hur morgondagen blir. Godnatt sweethearts. /c


Kommentarer
Postat av: anneli

Kika gärna in på min blogg och rösta på vem som bar klänningen bäst av JoJo och Megan Fox :)

2008-05-10 @ 01:05:39
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0