13:42

Tjeena! 1 november redan. Jisses så fort månaderna går. Jag har i alla fall spenderat hela morgonen i soffan framför one tree hill. Och så tänkte jag fortsätta min dag! Har verkligen ingen som helst lust att göra något annat. Måste dock lite senare gå till Konsum för att köpa middag. Mami och papi ska nämligen ha en liten "bara-deras-dag" idag. Gå runt på stan, äta middag ute, bio och ja, you name it. Så nu är det dax för oss barn att visa våra kunskaper när det gäller mat. Hah! Nepp. Tvn väntar på mig. Puss! /C

Kommentarer
Postat av: elli

vadå vi barn? du gjorde ju inte ett skit. haha du åt, sedan jaga ja maten och brur tog bort och diskade din latis!!! :P

2008-11-01 @ 21:01:59
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0