25n.

Tjooootjo. Ganska skön dag idag. Den började med ett mvg i tk och vg i no! Great. Sedan pluggade jag på som satan med matten, och förstod faktiskt det mest. Här och häpna! Dagen rullade på och när vi slutat promenerade jag hem i kylan. Halkde ett antal gånger gjorde jag också. Fast jag hann visserligen rädda mig själv varje gång i sista sekund. Kom i alla fall hem hel och satte mig i soffan tittade på Vänner och åt ostmackor (Ja, jag är fortfarande så liten att jag äter ostmackor till mellis, som blondinbella brukar skriva........). Ellinorskan bakade lussebullar för fulla muggar så nyss åt jag årets första! Mummms. Men nu måste jag sätta igång med plugget. Det får bli matte eftersom det går förvånadsvis bra idag! Kramkram. /C


Kkkkkkallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0