Mode & Design

Tjoo! Onsdag idag, 2 dagar kvar till helg! Yeey. Min dag har varit helt okej, som en vanlig onsdag kan man väl säga. Den började med ett mvg i svenskan (jippie!) och fortsatte med julmusik med Susanna. Åh så mysigt. Vill bara ha den där otroligt underbara julen här, nu, diiiirekt! Fast väntan är väl en del också, I guess... Dagen rullade på och efter skolan åkte jag hem till Amelie och rosta rosta! Hööhö. Vi spelade även Yatzy.. Ett tag sedan man slog dem där tärningarna faktiskt. Vi tände i alla fall ljus och kröp ner i sängen och spelade. Cccccosy. Sedan var det bara att ta sig i kragen och pallra sig upp ur den otroligt sköna sängen och åka och träna innebandy i 2 timmar. Därefter, -slutkörd så åkte jag hem, duschade, åt och började titta runt på gymnasium. Måste verkligen börja bestämma mig nu! Kom fram till att det som intresserar mig mest är "Textilt modeskapande" eller "Mode och design" med andra ord. Att vara chefredaktör för en tidning vore också jäkla kul tror jag. Eller inredning! Well. Ska titta vidare på allt som har med det där att göra. Nu ska jag i alla fall krypa till kojjs, så skönt efter ett träningspass! Puss och godnatt /Cec

Kommentarer
Postat av: Tayfun Yasar

Hejsan, jag heter Tayfun. Jag sökte på labbrapport paralell koppling på google och din blogg sida dök upp. Det stod tex att du skulle skriva en labbrapport om serie och parallel koppling. Jag har en läxa tills imorgon om samma sak, jag undra om du kanske kunde adda mig på msn, [email protected] så kunde jag få dina labbrapporter. Om du har kvar de på datorn, det hade varit jätte snällt!

2008-11-06 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0