Santa can you hear me?

Pluggandet går bra. Har sällskap av julmusik. Cosy va? Heehe! Idag är det 1 månad kvar till julafton och 4 dagar till my birthday! Yeeey! Det är sjukt hur fort tiden går. Nästan för snabbt tycker jag allt. Nu är det ju snart dax att köpa julklappar och sådant stuff? Ush. Inte min grej riktigt. Shore, jag älskar att gå runt och julhandla, -handla. Om ni hajjar? Jag är nog sämst i hela vida världen på att köpa presenter! Det slutar alltid med ett presentkort, godis eller något annat tråkigt. Det är visserligen inte är så tråkigt, men man vill ju att det ska vara lite personligt, aight?

Nehe ni. Jag har fruktansvärt mycket att göra, så att blogga har jag inte tid med. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0