Scaaary

Har tillbringat hela dagen i soffan. Först framför oth och sedan framför skräckisar. Såg bla. The Grudge. Faktiskt riktigt bra. Två japan-barn som spökar. Typ. En flicka och en liten, liten söt och ynklig pojke. Det kan knappast vara meningen att man ska tycka "det som ska vara läskigt" är gulligt? Fast å andra sidan, så kanske inte pojken skulle vara läskig? Det kanske bara var flickan. Och ja...Hon var väl inte särskilt söt. Ett litet bevis på bilderna här nedan;





Men titta på den lille pojken;



Hoppas jag inte skrämmer liver ur er nu....! I sådana fall, "Det är bara på film!" Haha! Nu ska jag krypa till kojjs. I mitt bäcksvarta rum. I tystnaden. I hope i'll survive! Hööhö. Nej då. Imorgon när jag vaknar upp så har jag en fullbokad dag framför mig. Först: Träning. Sedan: Födelesedagsmiddag för Susanna! (Klockan är 02:23, vilket innebär- Du är 15 nu! -Congratulations sweetheart!)

Puss & Godnatt! /C

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ingen flicka det är pojkens mamma?

2008-11-02 @ 11:36:57
Postat av: Cecilia

Anonym: Haha, det förstod aldrig jag!

2008-11-02 @ 12:11:45
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0