Snowflakes

Onsdag idag, vilket innebar bandyträning. Föresten, det snöade idag! Vilket jag verkligen hoppas att ni har märkt? Det är helt vitt på gatorna här. Mysigt tycker jag. Men att gå barbent i träningshortsen i denna kyla och snö"storm" var inte alls lika mysigt. Nä nä. Anyway... Imorgon klockan 16:00 kan jag slappna av! Då ska nämligen uppdraget vara inne, och jag tror bannemig att jag hinner. Jag brukar aldrig någonsin hinna till uppdragens deadline, (tur att våra lärare skiter totalt i om vi lämnar in 1 vecka sent, eller varför inte 1 månad sent?) Så det känns ju jäkligt great. Men klar är jag inte, så nu måste jag pluggis. Puss och Hej! /C

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till! ;)

2008-11-20 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0