Söndag

Hej ni! Inte lite snö det är ute nu alltså. Jag hatar kyla, men älskar snö. Jepp. Hur konstigt det än låter så är det sant. Den här söndagen började i alla fall med att jag blev väckt någon gång runt 9. Gjorde mig i ordning och vid halv 11 åkte mami och jag till stan för att köpa ett par jeans jag tittat på ett tag. Så äntligen är dem mina! Sedan stressade vi hem, jag bytte om och så åkte jag till träningen. Tränade i 1 h och nu sitter jag här. Har ju naturligtvis duschat sen jag kom hem, men inte mycket mer än så. Jo! Jag har ätit lite pannkisar. Heh!

Nu ska jag ta en bloggrunda, har nog lite att läsa eftersom jag knappt var inne på någons blogg igår. Sov nämligen hos Susanna i fredags, och när jag kom hem vid halv 3 så la jag mig i sängen och tittade på film. Ungefär så forsatte min kväll. Well. Efter rundan sk jag rita lite brudklänningar. Skisserna ska göras hade jag tänkt.

Hörs om ett tag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nej skojjar du! Shit vad kul, eller kanske egentligen inte så jätte kul eftersom då kommer vi gå runt i samma jeans. Men ändå lite kul ;) Krampådig!

2008-11-23 @ 21:00:33
Postat av: Sara

Okej, men det kan vara för att jag gjort om bilderna lite. Men vi får helt enkelt se imorrn, om någon av oss har de då ;) PUSSS!

2008-11-23 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0