You can't get everything you want

Hallå kära ni! Sitter med hög musik och försöker få någon pluggro. Yes, det funkar bäst för mig. Men alla låtar funkar inte, det måste vara någon som jag inte kan så bra eller som jag inte har så många minnen till. Då springer nämligen mina tankar iväg till allt annat än plugget. Haha! I alla fall. Jag gav för en stund sedan min lilla (långa?) önskelista till mor min. Önskelistor är så bra, och så roliga att skriva! Ha! På något vis känns det som om man skriver upp allting man ska få. Synd dock att det inte riktigt är så... Well, vill ni veta vad min fina önskelista innehåller? Här får ni se;

* iPod Nano (generation 4), 16 gb.
* Nikon D60
* Sex and the City mini skolåda
* Sex and the City, the movie
* One tree hill säsong 5
* Maybelline the ColoSsal, Volum' Express, -Mascara
* Convers
* Pppppengar!
* Presentkort på Make Up Store
* Supersöta tofflor från DNA
* Ben & Jerry's,- Chocolate fudge brownie. Hihi!

Sådärja. Där har ni ett smakprov! Trevligt trevligt. Har däremot tänkt att "satsa mer" på önskningen av iPoden än systemkameran. Tur att det finns en julafton också! Haha, nej då. Om jag får gissa så kommer jag behöva samla på mig tillräckligt med riksdaler för att köpa mig en Nikon D60 själv. Men önskelistor är ju faktiskt till för att önska önska önska. Bara önskningar. Haha, nog om det.

Jag har i alla fall pluggat på bra idag, -första dagen efter lovet. Är faktiskt snart färdig med No delen på uppdraget. Nice! Nu ska jag plugga vidare i 20 min, sedan tänkte jag se om det är något skojj på tv. Puss! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0