let it snow, let it snow, let it snow.



Hej mitt vinterland, nu är jag äntligen här. Har just stigit av min släde som kom från nordpolen....
Nej egentligen så har varit hemma nu i flera timmar för att försöka plugga. Det har gått hyffsat bra faktiskt.

Innan jag kom hem så var jag i stan med Susanna, vi pluggade och fikade på vårat gamla café Friends.  Jag måste faktiskt tacka detta café för att om inte det funnits så vet jag faktiskt inte om jag hade upplevt alla dessa stunder som jag gjort med Susanna. Det var trots allt där som vi blev så bra vänner. Lite komiskt eftersom att cafét heter friends, haha. Efter pluggandet gick vi till subway och åt våran hederliga lunch. Slutligen gick vi till Nk för att kolla på julskyltningen och jul hörnan..  Ja det var väl min dag kortfattat.

Hej då och God jul förrästen.

Ps. Denna bild togs för ungefär ett år sedan på NK då vi också kollade på julskyltningen.
Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0