081023

Tjatja! Torsdag idag, vilket innebär - Fredag imorgon! Och som i sin tur innebär Höstlov! Yeey! Men idag är det som sagt torsdag och jag har inte gjort särskit mycket. I skolan redovisade jag engelskan och va på So F, hann inte med så mycket mer. Slutade 2, gick hem och åt eftersom att jag var superhungrig. Tittade på tv, låg i soffan och hade det mys samtidigt som jag gjorde klart stegtestet i matten. Det fungerar skit bra för mig! Ja, att plugga i en "mysig miljö" alltså. Exempel att sätta sig i soffan, lyssna på music, dricka varm choklad samtidigt som man pluggar. Men, är jag riktigt trött är det det värsta jag kan göra om jag måste plugga, då somnar jag bara, haha! Well well. Nu håller jag på att laga mat, det blir potatisbullar, brända dessutom, då är dem som godast! Höres lite senare /Cecilia


Kommentarer
Postat av: Anonym

lät jättemysigt med det du sa! :)

2008-10-23 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0