15 okt

Hallå!
I skolan idag vart det inte så mycket gjort, skrev lite på min svenska och hade SO föreläsning. Vid 20i3 åkte i alla fall Amli och jag hem till henne, åt väldigt gott och väldigt mycket, tittade på OTH, Vänner och Simpson. Amli skulle inte träna för att hon hade feber inatt, så jag åkte iväg till träningen ensam. Där jag mötte Hanna och Hanna. Vi var dem ända från vårt lag där, (vi tränar på DJ och något annat lag). Vid sju kom mami och hämtade mig så åkte jag hem, duschade, åt och tittade på Bonde. Ja, bonde söker fru alltså. Haaaaah! Har inget mer att säga, så sätter punkt här. Imorgon ska jag föresten se på någon teater eller musikal typ. Och så ska jag orgientera med skolan, eller med Amli rättare sagt. Jaja, Ciaaaao! /C




Kommentarer
Postat av: Helena

åhh älskar den där bilden.. älskar alla hennes bilder :)

2008-10-16 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0