2006 - 06- 13

Sitter och kollar igenom gamla bilder från sexan, jag måste verkligen erkänna att vi var väldigt söta!
Dem flesta bilderna är på mig julia och cicci från när vi var på skansen med skolan :)
Nu ska vi börja kolla på she's the man, det får inte bli allt för sent efter som att vi ska upp tidigt och ha säsongens första match. Det ska bli skitkul med match men samtidigt så är jag väldigt nervös, men när jag väl kommer in på planen så försvinner allt och jag blir helt upprymd med glädje.

Nej nu har cec satt på filmen så nu måste jag dra mig från datorn.
love / A


 


Kommentarer
Postat av: cecilia

OH HERREGUD AMLI! Mitt huvud ser ut att vara 3ggr större!

2008-10-03 @ 22:03:21
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: gelic

hahah SÅ söta :D

2008-10-03 @ 23:40:54
Postat av: julia

Amii du måste skicka skansenbilderna till mig någon gång :D

2008-10-04 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0