4-2

Lööördag. Gud. Jag är så fruktansvärt trött nu för tiden pga. allt pluggande. Orkar inte göra någonting på helgerna! I alla fall. Matchen var riktigt spännande! Jag har ett stor skavsår och en jäkla massa blåsor från orienteringen så jag stod över matchen eftersom att det gjorde så ont när jag endast gick i bandyskorna. Men tjejerna spelade grymt bra. Vi ledde första halvlek med 2-1 eller något liknande. Men dem taggade på och gjorde 3 till mål i andra halvlek. Och vi inga. Så det blev 4-2 till dem. Attans! Men huvudsaken är väl att vi spelade bra vilket dem verkligen gjorde, dem gav aldrig upp! Så skit bra spelat tjejer!

Nyss gjorde jag rent hos min nin'. Det behövdes kan jag säga er. Men men. Nu ska jag gå med lite kaffe till mami och papi. Så snäll är jag! Hah! Pusshej /C

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, japp den har kommit nu :D Jag är såååå GLAD!! Tack sötnos<3

2008-10-18 @ 22:16:38
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-10-18 @ 22:29:49
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0