Books

Det blev inte så mycket med uppdraget. Började skriva ett par rader på NO delen. Pisstråkigt. Åkte istället till centrum med mamsi, hon skulle handla mat, så jag passade på att hänga på så att jag kunde ta mig till bibblan. Lånade många böcker. En tjej hjälpte mig när jag frågade om dem hade några böcker från 1950-2000, och visst hade dem det. Jag orkade såklart inte stå och kolla igenom dem, så jag lånade hem dem allra flesta. Om dem är något att hejja för har jag dock ingenaning om, men absolut värda en chans. Lånade även hem 2 engelskaböcker, ska läsa en till steg 24, och en bara för att. Bara för att bli bättre på engelska. Nu tror jag att maten är klar. Mums. Hej på ett tag! /C




Ps. Har ni märkt att Kissies blogg är avstängd? HAHA, är väl allt jag kan säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0