En blöt onsdag

Hej ni! Sitter här nyduschad och tänkte snart krypa upp i soffan och titta på Topmodel (finalen va?)/Idol. Moppeturen från skolan till Amli var ett helvette rent ut sagt. Det var svinkallt och SPÖREGNADE. Så ja, när vi kom fram var vi genomblöta, ungefär som om vi just kommit ut ur duschen eller något liknande. Men inte nog med det. Ami hade glömt sin nyckel så vi var utelåsta! Haha! Oturen var verkligen med oss. Vi hade sett fram emot att göra varm choklad och äta frallor ett bra tag, och det fick tydligen vänta ett tag till. Amli och jag satte oss i alla fall på plan 2 (tror jag det är) där förråd och sådant är. Vi bytte om till mina träningskläder, och hängde upp alla blöta kläder på räcket, så att det skulle torka, haha! Sedan satte vi oss och började plugga. Var ända lediga minut går till plugget nu för tiden, -kämpigt men det är verkligen ett måste. Allting slutade i alla fall med att amis mamma åkte och låste upp för oss och vi gick in och fick äntligen dem där efterlängtade frallorna och chokladen.

Annars gick träning bra. Jag måste verkligen börja springa för min kondition SUGER. Jag är helt slut efter 5 min, haha! Nej nu har Topmodel/Idol börjat. Måste kila! Puss. /C




Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0