Inget för mig

Har tillbringat så gott som hela dagen i soffan. High School Musical-maraton på 5an. Tänkte ge dem en chans eftersom att jag har hört att dem ska vara bra (av bla. gelica) Men fy. Dem var EXAKT som jag förväntade mig. Fjolliga, töntiga och överdrivna. Inte min typ av film precis. Så High school musical 3 som har biopremiär snart kan jag lätt stå över. Lägger hellre den 100-lappen på något annat skojj! Haha! I alla fall. Jag tittade också på Gossip och lite övriga tvprogram. Sjukt chill dag alltså! Imorgon blir det väl samma puckar. Men lite plugg där på ett hörn.

Nej, nu är jag så trött, så jag tänkte krypa ner under täcket och sova ett par timmar. Godnatt! /C

Kommentarer
Postat av: Iris

Håller verkligen med dig angående High School Musical-filmerna. Jag rekommenderar till 10-åringar -.-

2008-10-19 @ 11:20:03
URL: http://iriswinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0