Katt

Vet ni vad jag bestämde mig för att göra för en stund sedan? - Att jag ska titta på nyheterna varje dag! Jag är så pinsamt oallmänbildad och att titta på nyheterna kan nog hjälpa till att ändra på det. Tror jag i alla fall. Vi tittar ibland på nyheterna i skolan, men då tittar man ju aldrig. Eller koncentrerar sig kanske jag ska säga. Så nu jälvar ska jag bli allmänbildad. Hah!

Från en sak till en annan. Märkte ni hur fruktansvärt kallt det var idag? Jisses alltså. På gränsen till vinterkyla fifan! Jag skulle bannemig inte bli förvånad om årets första snö kommer snart. Vinterkläder måste handlas in, snarast!


Bilden fotades förra vintern. Kommer ihåg att vi stod i väntan på bussen och skrev "katt" i snön. Ja, med "vi" menar jag Julia och jag. Of courseeee! Det är föresten jag som krypit in i vinterjackan på bilden.



Men men. Jag känner mig lite halvt sjuk. Eller inte sjuk, men på gränsen. Förkyld, svag och huvudvärk ungefär. Så jag ska krypa ner under mitt sköna duntäcke nu och sova i ett par timmar. Hemstudiedag imorgon, men ska försöka komma upp vid 9-tiden i alla fall. Godnatt! /Cecilia


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, Kattdagen forever <3 Var den den dagen som det var så sjukt kallt och stormigt? :D Älskar dig!

2008-10-08 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0