Lördag

Hej allihopa! Hela gårdagen och halva dagen idag har tillbringats med Julia och Hanna. Ojojoj så roligt vi haft. Har ingen som helst lust att ta upp allt vi gjort, men kan väl sammanfatta det med ett par ord; filmmys med chips, godis och loka, tjejsnack mitt i natten, pannkisar, spelat ett frågespel då vi blev fullkomligt galna när vi skulle svara och ja...Tittat på Julias jävligt fina hus ofc. Det är fullkomligt fantastiskt det huset alltså. Herregud.

Hani och jag börja vår resa hem vid 17:25 om jag ska vara exakt. 18:45 var jag hemma igen, om jag ska vara ännu mer exakt. Hah! Väl hemma åt jag lite middag och nu sitter jag här och äter choklad. Familjen sitter och tittar på fútbolen, men jag har det roligare här känner jag. Ska nog gå och kika lite snart, bara se hur svennarna klarar sig!
Ciao! /C

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hani... haha, det var nåt nytt ;)supersupersuperbra helg! <3

2008-10-12 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0