Lördag

Jag har firat min systers födelsedag idag det var ganska kul, lite tröttsamt men jag klarade mig igenom alla timmar med släkten. Vid sex-tiden så kom Kalle och Olle och räddade min kväll vi gick en promenad sedan åt vi en massa tårta och bullar, mår så sjukt illa nu efter alla bakverk, så blir det alltid när min mormor varit på besök.
Vid åtta tiden så kom Alice och gjorde oss sälskap vi hade det jätte kul, spelade massa gamla spel och hade allmänt roligt. Nu har dom nästan precis lämnat mig och jag känner mig ensam..
Imorgon har jag match, känner mig inte riktigt pigg på det men förhoppnigsvis så är jag mer taggad imorgon.

Igår så hände världens bästa sak, min syster kom hem!
Annars så var jag med Alice vi hade det väldigt mysigt åkte till VI för att köpa massa godis sedan åkte vi hem till Alice för att kolla på film, vi såg Horton och super-hero Movie.  Så än så länge har helgen varit ganska bra.

Nu ska jag försöka sova imorgon väntar plugg, match och bio.
Frågan är hur jag ska hinna med allt?

Puss A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0