My Fair Lady

Hejj på er! Gårdagen var inte något att hejja för direkt. Otur exakt HELA dagen. Vi skulle orientera i Hellas. Det regnade nog mer än på väääldigt länge. Penu och jag bestämde oss för att springa tillsammans. Det SPÖREGNADE och vi traskade runt, halkade och sjönk i lera i 2 ½ timma. Egentligen hade vi 1 timma på oss, men eftersom att vi gick vilse och inte hittade hem kom vi inte tillbaka efter 2½ timme, Hah! När vi skulle tillbaka till skolan sedan så höll vi på att missa bussen, så vi kutade (och var tvungna att springa rakt i en stor vattenpöl) och sprang på. Lite senare upptäkte vi att det var fel buss, så vi var tvungna att gå från Lidl, vilket är en lååång bit om man är dyngsur och har skavsår. Det droppade efter oss och våra skor kan jag säga er! Kom fram till skolan, jag hade som tur va med mig en liten handuk så jag duschade i KOKHETT vatten, speciellt på mina fötter. Hahaah! Sedan skulle vi äta och då skällde dem ut oss för att vi var sena. Kunde vi rå för det? NEJ! Men sen fick vi ialf ta mat och det var godare än någonsin, så fruktansvärt hungrig var jag! Jag tror aldrig jag ätit så mycket i skolan.

När jag skulle gå hem sedan så ville jag ju verkligen inte gå i mina nerdränkta skor så jag tänke ta bussen. Men då är bussen 7 min tidig och svischar förbi mig. Så då är jag tvungen att börja min otrolig hääääääärliga promenad och när jag kommer hem så hinner jag tina upp i 20 min. Sedan ska jag iväg igen, till stan. Äter kinamat och går sedan på antagligen världshistoriens tråkigaste musikal. Okej. Så dålig var den nog inte. Men jag var på sådant pissigt humör, var trött, hade ont och ja, you name it. Kom hem kvar i 12 och stöp i säng direkt. Otroligt härlig dag. Haha!



Well well. Idag är det fredag vilket känns otroligt skönt. Har varit med Amli hela eftermiddagen, tittat på 2 filmer- Step up 2 och Bringt it on. Vi käkade kladdkaka så nu mor jag iiiiiiiiiiilla! Och jag som ska äta middag nu... fy. Sicket klagoinlägg. Hah! Ciao /C

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket älskling :D ! Och jag säger bara detsamma till dig, till er båda snyggosar ;) Älskar er<3

2008-10-17 @ 20:52:01
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0