New Music

Tjeena!
Har suttit ett bra tag nu och rensat låtar. Söta Susanna var världens bästa (TACK IGEN, hah!) och laddade över en massa bra låtar på två skivor. Men då samtidigt var jag ju tvungen att ta bort en jäkla massa låtar, men nu så, äntligen, är min iPodis lite fresh. Hihhi!

Vid 4 (har jag för mig att det var..) skulle en tjej kom hit och köpa min väst. Men har hon kommit? Nej! Hoppas hon kommer snart, annnnaars.....! Men men. Nu ska jag sätta på mig mjukiskläder och börja plugga. Plugga plugga plugga, sedan äta ungspannkakan som står i ugnen nu, och sedan fortsätta att plugga plugga plugga och sen kanske det blir lite tv? puss/C

Kommentarer
Postat av: s

varsågod höhö ;D

2008-10-14 @ 18:33:22
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/
Postat av: Julia

Bästis: Det är verkligen så! När han gick i sin orangea jacka höll jag på att dö, och när det filmades värsta close-up bilden på honom. GAH CRAVINGS GE MIG typ. Hahha, ja jag kommer ihåg många stunder vi dissat honom!

2008-10-14 @ 22:24:01
URL: http://hochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0