Städryck

Fick nyss ett sådant här städryck jag får då & då. Oftast sent på kvällarna. Så jag började städa för en liten stund sedan, och nu är mitt rum mycket finare! Man måste ju passa på att städa när man ändå känner för det, eller hur? (som t ex. nu).

Ställde upp alla mina älskade oth-boxar på min hylla föresten. Dem passar utmärkt där. Oh. Älskade One tree hill. Och snart blir säsong fem min också. Jisses så jag längtar!

Well well. Funderar på att krypa till sängs nu. Är så fruktansvärt trött. Och imorgon ska jag spela match. Sömn behövs alltså! Heeehe. Godnatt mina söta vänner! /C


Kommentarer
Postat av: jessica

vilken sport håller du på med då? :)

2008-10-12 @ 15:55:34
Postat av: Cecilia

Jessica: Jag spelar innebandy! ;)

2008-10-12 @ 16:07:50
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0