studiedag - plugg + café






höst är en otroligt vacker årstid.

Tjollahopp! Vi hade studiedag idag så den lediga dagen spenderades med Ebb och Sus på favorit café med plugg, prat och mat. Efter att ha suttit fast klistrade på café i fem timmar så gick vi vidare mot drottninggatan och kollade i några affärer. Jag köte en jag vet inte riktigt vad man ska säga att det är för något men en virkad lång kofta passar nog in rätt så bra, den kommer iallafall från Monki och jag ville verkligen ha den förra året men så köpte jag den inte och jag ångrade mig något förbaskatt mycket och nu när den kom in i år igen så blev jag överlycklig så nu är den min!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa gossipgirl.

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0