The botten is nådd

Godmorgon! Har suttit och jobbat med min svenska i en timma nu ungefär. I'm Bored. Sitter annars och lyssnar på P3. Trallar med lite gör jag också. OH! Amli nu kom "The botten is nådd" Hah!

I alla fall. Mår sådär idag. Mitt humör är på topp, känner mig riktigt glad och så. Men mitt huvud värker och min kropp är så svag på något sätt. Ett annat problem jag har är att jag fått en stor jävla blåsa av mina bandyskor! Dem är nämligen för små. Och jag som har träning idag! Jag kan ju knappast ta på mig dem skorna igen. Ush! Min störst farhåga är typ att spräcka en blåsa. Fyfan. Ska försöka hitta ett par andra skor jag kan ha på träningen, som inte gör ont. Men hittar jag inga så blir det väl sitta hemma och plugga. Så Amli, kommer jag inte på träningen så vet du varför!

Nej, måste fortsätta med svenskan nu. Tjingtjong! /Cec

Kommentarer
Postat av: ami

jag har ju sagt att jag inte ska träna ;) sanna fyller ju tjugo!

2008-10-08 @ 13:47:47
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ami: Oh, justde!

2008-10-08 @ 14:29:03
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0