The fog

Hej ni! Vad har ni haft för er en kall dag som denna? Min dag har varit toppen, men som sagt, kall. Var under förmiddagen i staden med Julia. Mysigt såklart. Lunchade på Subway och fikade på vårt café (of course,) Muren. Med mitt otroligt meningslösa lokalsinne (har jag ens något?) tog jag fel tunnelbana och hamnade gud vet var. Tur att jag har en mamma som kan hjälpa mig hitta hem igen, haha! Kom tillslut i alla fall hem hel, men blöt, och möttes av två glada kusiner. Dem är här i stockholm under ett par dagar så då passade vi på att ses. Ruuuuligt. Tittade på idol, och jag kan hålla med Julia, Lars är över. Såå över. Med ett tyvärr dock måste jag säga. Jag gillade honom. Men han tar det inte seriöst för fem öre. Well well. 22:30 - 00:30 gick det någon skräckis som jag fastnade framför. The Fog hette den. Alldeles sådär lagom läskig tycker jag. Med lite döda lik som pricket över i:t. Heehe. Har inget mer att berätta så jag sätter punkt här. Tjing! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0