Träningsvärk

Shit. Har ont i exakt hela kroppen efter gårdagen. Det var helt andra puckar igår än det var i tisdag. Gårdagen började klockan 9 med 1h fyspass utomhus, sedan var det 1h & 15 min innebandy med 2 elit-tränare som körde slut på oss bara på uppvärmningen. Sen hade vi även teknik-övningar och ännu ett pass innebandy. Dagen slutade med en match mot tränarna, som ägde oss totalt, haha!

Idag då.... Händer inte så mycket. Ska mest ta det lungt, lite senare ska jag eventuellt iväg och handla med mami och sis. Igår slog det mig att mer än halva höstlovet nästan hade gått och jag har inte hunnit göra ett skit, förutom innebandy-skolan dårå. Inte har jag pluggat något heller.. Det kanske jag kan göra idag? Aa, fan. Det ska jag bannemig göra. Kan fortsätta med NO delen på uppdraget lite smått. Dax att sätta igång, Puss! /C

Kommentarer
Postat av: Anonym

värk *

2008-10-30 @ 13:11:29
Postat av: Sara

Svar: Hihi ja det ska blir hur skönt som helst :) Du med Sötnos! Puspuss

2008-10-30 @ 13:38:56
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Cecilia

anonym: Hahaa, oj!

2008-10-30 @ 13:51:46
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0