00:48

Hej på er! Kom hem från bion för en stund sedan. Filmen var jättebra, satt med ett leende genom hela filmen. Kan även berätta att Susanna kände något hårigt djur vid sina fötter, hon säger då helt förskräkt till mig och jag drar snabbt som attans upp fötterna, vi båda börjar sedan asgarva. Det var som om en hund eller något sprang runt där nere påstod hon. Jag vågade ju självklart inte känna efter, så feg som jag är, hah! Men efter kanske 20 min så märker Susanna att det kanske bara var stolen som var väldigt långt ner (mot golvet alltså...) som hon hade dragit sitt ben mot. Haha! Då hade vi alltså suttit där asrädda men samtidigt inte kunnat slutat garva i 20 min, fötterna upp i luften, och det hade inte varit något alls? Ett gott skratt fick vi i alla fall.



Nej nu mina vänner ska jag gå och tvätta bort sminket och allt som tillhör. Sedan ska jag dyka ner i sängen. Sleep tight kompisar! /C

Kommentarer
Postat av: s

hahahhahaha fyfan vad skraj jag blev alltså... är fortfarande inte helt säker på att det var stolen! det KAN ha varit en råtta! uuh!

pyzsie!

2008-09-28 @ 14:34:28
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0