11 sep

11 sep idag. Hemskt datum. Eller hur?


Precis som Amelie är jag hemma och är sjuk idag. Jag är varken förkyld eller har feber, jag bara känner mig riktig sjuk och mår allmänt dåligt. Huvudvärken är kvar och jag orkar ingenting, allting känns ansträngande. Missar ju dock paddlingen nu. Jag tycker faktiskt att det är ganska roligt. Men att sitta ute och paddla i en sjö någonstans, när jag inte känner mig tipp topp kändes inte lika roligt. Då sitter jag hellre hemma och pluggar. Vilket jag ska börja med NU. Ska försöka göra klart min folder om källsortering. Hejsvejs! /C

Ps. Amli krya på diiiiiiiiig! <3

Kommentarer
Postat av: ami

Tack hjärtat, hoppas huvudvärken går över snart<3

Och det är ett riktigt hemskt datum. Älskar dig

2008-09-11 @ 12:17:27
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0