18 sep

Goddagens! Kan kort beskriva min dag, började med friidrott på IP, åkte efter skolan till stan med ebba och ami för att möta upp Julia. Även Susanna kom förbi en stund innan hennes teater. Vi satte oss på julis och mitt faviscafé, vi kallar det gaycafét men vad det heter har jag inte en susning om, det ligger i alla fall i gamla stan.  Jag var hungig som en varg så jag slog till på en lasagne, 75:- fick jag punga ut, inte schyst mot plånkan men det var väl värt det antar jag. Äta bör man annars dör man. Hah! Ebba och ami gick sedan och Julia och jag gick till ett urmysigt ställe där jag fotograferade henne. Hon är duktigt hon! Vid halv sju började vi dra oss hem, skilldes åt och jag åkte hem. Åt middag, tittade på Idol/Top model, (lite både och, haha!) men missade PRECIS vem som åkte ut, men tänkte kolla upp det nu. Sen ska jag plugga. Imorgon är det projektredovisning på spanskan och även engelska redovisning. Ush. Hatar att redovisa. Jaja. Men vi hörs senare, ikväll eller imorgon antagligen. Puss och kram /C

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig <3

2008-09-18 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0