Apelsinjucie

Min dag har bestått av plugg, apelsinjucie, facebook och återigen plugg. Roligt? Nja, tvivlar på det alltså. Kom nyss på att jag inte har druckit något annat än apelsinjucie idag. Till frukost- färskpressad hemmagjord apelsinjucie (mami köpte någon smart göra-apelsinjucie-lätt&enkelt-själv-grej igår!) Mitt på dagen- Godmorgon-apelsinjucie, till lunch- Godmorgon-apelsinjucie och för en stund sedan det samma- Godmorgon-apelsinjucie. Aledningen till att jag inte gjorde själv var att jag är för slö. Visst det är väldigt enkelt att göra jucie med den där göra-apelsinjucie-lätt&enkelt-själv-grejen, men det är ju ännu bekvämare att bara hälla upp från ett packet.

Back to work nu alltså. Jag. orkar. inte. men. jag. måste....tyvärr.
Hörs om ett tag/c

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad heter du på facebook ? :)

2008-09-30 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0