Återigen, en ny vecka.

Tjänare! Kom för en stund sedan hem. Har gått i regnet. Inte något att hurra för men så är det väl ibland. Bortsett från promenaden i regnet har dagen varit helt okej. Satt hela förmiddagen med mattetal framför mig, jag gjorde nämligen projektprov 20. Det gick oväntat bra! Hann dock inte klart men det ska jag göra imorgon på ws. En annan sak jag ska göra imorgon är att diskutera om biologisk mångfald på bg:en. Så det måste jag läsa lite om nu. Eller nej först: mat! Puss puss puss! /C


En liten blick på dagens. Där har ni föresten mitt kap jag köpte från Monki igår.

Kommentarer
Postat av: CAJSA

Snygg jacka :)

2008-09-08 @ 18:42:21
URL: http://cajsass.blogg.se/
Postat av: Anonym

pris?

2008-09-09 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0