Ellos



Den 26 aug beställde jag ju mc-jackan från Ellos. Den var då slut och leveranstiden var den 25 sep. Men nu när jag tittar har den kommit till lagret och den finns klar att beställa! Riktigt dåligt alltså. Eftersom att jag redan beställt måste jag ändå vänta till den 25e, även fast den redan finns i lagret. Blir så sur alltså. Här går jag och är tvungen att vänta i en månad på en jacka som kommer till lagret mer än 1 vecka tidigare än planerat, och ändå måste jag som redan beställt vänta, medans andra som inte beställt kan få hem den på två dagar? Förstår ni vad jag menar? Jag borde ju få "för-tur" eftersom jag redan beställt den. Ingen klagar ju om de får jackan tidigare? Då kan de väl skicka ut jackan till alla som beställt i första hand? OOH. Jävla ellos.



Cecilia

Kommentarer
Postat av: Martina

Funkar det inte att avbeställa och sen beställa på nytt då? Isf kanske du får den fortare. ;)

2008-09-18 @ 15:24:24
Postat av: Cecilia

Martina: Nope, jag tror inte det, men vet inte helt säkert, men ska se om det kanske går :)

2008-09-18 @ 19:36:54
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Emma

blev exakt lika för mig, jag beställde i maj och fick den i slutet av augusti....

fast den fanns i lager i hela juli & augusti... :O så alla som beställde då fick ju... så dåligt!

2008-09-21 @ 15:10:46
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0