!!!!!!!!!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Fan fan fan fan. Jag satt och sökte på Top model 10 för att se om det stod någonstans vem som åkte ut, klickade på den första och där står det stort som attans "**** THE  WINNER OF AMERICA'S NEXT TOP MODEL 10" åååååååååååh. Jag har förstört allting, eller ja, hela Top model.

Nu var det roliga över. Jag vet som vinner. Fan. Men jag ska inte berätta för någon, I promise. Eller om någon ber och bönar så visst för mig, men vem VILL veta i för väg? Ohh. I'm so stupied.




C

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, jag vet också, men jag är glad att hon vann, =) Klart bäst enligt mig iaf!

2008-09-19 @ 07:26:44
Postat av: Cecilia

Angelica: Okej, njaa.. jag tycker inte att hon borde vinna, hejjar på en annan nämligen ;)

2008-09-19 @ 14:32:40
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vem hejar du på ? :D

2008-09-19 @ 14:54:38
Postat av: amanda

jag råkade också se vem som vann så himla trisst!

menmen, nu vill jag se vem som kom 2:a iaf ;)

2008-09-20 @ 22:50:42
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0