Falun,

Hej på er! Gud vad jag jäktar. Om någon har missat det så drar jag (och även ami) till Falun imorgon. Med skolan ifall ni undrar. Dit åker vi en gång/termin för att ha de praktiska ämnerna. Sometimes fun, sometimes boring, veeeery boring. Av någon konstig anledning mår jag alltid dåligt där, den sjukdomen har Julia och jag döpt till Falun-sjukan. Ush. Den är hemskare än någon annan sjukdom. Hoppas jag inte drabbas nu den kommande veckan, då blir det inte kul. Nej nej.

Men! Jag har tagit med mig en jäkla massa alvedon, och är det något som kan rädda en någorlunda bra från Falun-sjukan är det just, - Alvedon!

Jag måste packa färdigt nu. Sedan krypa till sängs. Ska upp tidigt imorgon. Ska samlas i skolan 07:45. Så ja, när behöver jag gå upp? Kanske... 06:10 eller något liknande. Hur ska jag klara det? Jo! Jag ställer min väckarklocka på högsta volym, -Paaaaaaaaanta mera kommer min mobil sjunga högt som satan. Då vaknar jag. Definitivt.

Och vi hörs säkert någon gång i veckan. Det finns ju datorer där. Men om jag kommer sitta där och uggla tvivlar jag dock på. Så i värsta fall hörs vi igen på fredagkväll, då jag är hemkommen igen. Det låter väl bra? Ha det gött nu kära ni! Puss Puss! /Cecilia




Bilder: Jag

Att dessa djur kan vara så farliga har jag svårt att fatta. Dem ser ju så....söta ut? hah!

Kommentarer
Postat av: Julia

Falunsjukan! Akta dig för den! Tur att jag lärde dig att svälja alvedon innan du behövde åka dit själv! <3 JAG VILL FÖLJA MED <33

2008-09-21 @ 23:19:58
Postat av: Emma

sv: ja, faktiskt!... ;)



kramar

2008-09-22 @ 19:14:06
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0