friday

Fredag idag. Känns otroligt skönt! Idag har jag varit väldigt effektiv i skolan, varit på SYV (gymnasium) info, redovisat projektsteg 20 i spanska, ätit fruktsallad till lunch (typ första gången jag blev riktigt mätt i skolan!), redovisat 21 i engelska och klippt ut delarna till min munkjacka jag ska göra i sy slöjden. Så det känns toppen! Nu snart kommer moder hem så ska vi ta en sväng till Farsta. Ska kolla på en mjukisdress, skor och lite annat. Måste göra mig helt klar nu. Hörs ikväll! Pussar /C


Ps. Föresten, Mammas väska är hittad och kom hem hit till oss igår! YES. Så nu har jag min rosa plattång och min kamera laddare! hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"och DIN kameraladdare" hahah

2008-09-19 @ 18:01:27
Postat av: elli

länken försvann..

2008-09-19 @ 18:01:46
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0