härliga dagar

Godmorgon, godmorgon! Har precis vaknat upp i solljuset, blev lite irriterad av det först men nu är det bara mysigt med små solstrålar inne i rummet. Jag vet att jag verkligen är sämst på att blogga men jag har inte haft internet på två veckor och sen har vi varit i falun så jag har inte kunnat komma in på bloggen. Det är allt jag har att skylla på. Men jag ska bli bättre det ska jag!

Dom här dagarna som jag inte har skrivit om har varit helt underbara, vet knappt vart jag ska börja?
Ebba har fyllt år födelsedagen vart väldigt lyckad, jag och susanna åkte hem till ebba tog på henne ögonbindel och klädde på henne karlssonkläder (Storskjorta, hängselbyxor, väldigt fin hatt ochpropeller på ryggen)sedan tog vi med henne till stan där vi strövade omkring lite innan vi gick mot humlegården. Där satte vi Ebba på bänk med ögonbindeln fortfarande på och så fick hon hålla mobilen i handen och nör alarmet gick skulle hon ta av sig ögonbindeln.
Brevid henne hade vi satt fast en tråd som hon skulle följa som ledde till våran picknick filtdär vi dukat upp mat och tårta och presenter såklart! Fastän tårtan blev mosad och en konstiggubbe hade tagit bort tråden så blev dagen väldigt lyckad!
Vi fick också ett stortgäng med megafon att sjunga för ebba på kungsgatan, kul va?:)

Förra helgen spenderade jag också med Susanna och Ebba på fredagen så träffades vi i stan på kvällen för att sedan möta upp Niclas och Daniel (två killar vi träffat på festivalen i karlskoga som kom till stockholm över helgen) Vi hade det väl kul mycket att prata om iallafall.
Nästa dag vaknade vi upp i min mammas killes lägenhet åt frukost och fixade i ordning oss, sen gick vi en liten runda på götgatsbacken för att sedan åka hem. Vi möttes upp på kvällen igen för att vi skulle vaa servitriser på en fest, det var skit kul och vi fick femhundra kronor var för att hälla upp vin under två måltider och vispa grädde. Så nu har jag lite mer pengar, känns väldigt bra måste jag erkänna.

I måndags åkte vi till falun och hela veckan var heltenkelt skit bra, det gör ont i mig när jag tänker på att vi bara åker dit en ända gång till. stor pink.

Usch vad mycket text det blev, om det är någong som ens läser mina få inlägg så lär den ju iallafall inte orka äsa det här..  Jaja skit samma det blir nog bra.
Jag lägger in bilder under veckan också från falun och allt.
Ha en bra dag!
/A


Kommentarer
Postat av: s

jag läste hela! det var mucho bien! (läste det på julias bilddagbok, vet ej exakt vad det betyder men det fastnade :))

lovelovelovelovelovelove!

2008-09-28 @ 14:32:50
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/
Postat av: molly

sv: tack för din röst, ha en bra dag!

2008-09-28 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0