Hej!

Onsdag idag dårå. Dagen har varit oerhört seg. Har haft ett dunkade huvud och varit megatrött. Efter skolan tog jag i alla fall min vanlig promenad hem, och då stannade en sådan här bil bredvid mig när jag gick, och tutade ett lååångt tut. Så tittar jag in och där sitter två typ 25åringar flintisar och slikar sig runt munnen. Fyfan alltså. Men jag fortsatte såklart gå och då bakade de med en bit, men sedan körde dem. Pjuuuhhh..... Ni ska veta att jag är skitafeg när det gäller sådant där, specillt med sådana bilar! Men jag kom i alla fall hem hel, haha! Vid halv 5 tog jag bussen mot träningen och tränade i en timma. Nyss, eller en halvtimma sedan för att vara mer exakt, tittade jag lite på idol som jag antar att flera gjorde? Jag stod dock i duschen under ungefär första halva programmet . Men lite såg jag ju. Och vad ska jag säga? Det verkar helt okej. Har dock tröttnat på idol känner jag. Jaja. Nu måste jag plugga. Har jättemycket att göra.

Tjingtjong /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0