Hej!

Nu är jag hemma igen! Har haft en bra vecka i Falun med alla vänner (saknade dock bästis Juli extremt). Vi har gjort en väldigt massa. Bla. sytt kläder, fått utbrott på allt som har med tyg och nålar att göra, skrattat massvis, lyssnat på denna underbara låt som Amli fått mig att älska, gått till den lille staden, lagat mat för fulla muggar, labbat och suttit i korridoren en hel kväll pga. en hemsk stank som befanns sig i rummet. Rummet hade varit olåst, vi var nere och åt det otroligt goda kvällsmålet och när vi kom upp till rummet igen STANK det där inne. Ush. Vi anklagade så gott som alla killar i våran korridor för att de hade gömt en stinkbomb eller något i rummet, men icke, så var det inte. De som stank var inte en stinkbomb, nej, det var en påse med massa gammal mat bla. broccoli som Pennie och Anna hade glömt att städa undan. Sara och jag lånade i alla fall någons killparfym och sprutade ner i rummet. Blev det bättre? Nej. Nu luktade de en blandning mellan gammal broccoli och killparfym i rummet. Man svimmade väl nästan när man stack in huvudet i rummet. Haha! Nog om det.

Nu känns det väldigt surt att vara hemma, ensamt på något vis. Har ju umgåts med kompisar 24 timmar /dygn i 5 dagar. Och nu sitter jag här framför datorn, ensam. Väääääädligt tråkigt har jag ska ni veta. Imorgon ska vi i allla fall allesammans träffas igen och se på bio. Yey. Längtar.

Har inte fottat så mycket men lite. Bilder kanske dyker upp. Observera kanske.
Puss puss puss och hej! /Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0