I'm pissed off

Min kära mamma har ju varit i Spanien, och olyckligtvis försvann hennes väska på väg dit när de mellanlandade. Hon har fortfarande inte fått tillbaka den så under hela resan var hon utan väska, hon hade bara sin lilla handväskan. I hennes resväska, som alltså forfarande är helt gone, fanns ju självklart alla hennes kläder och sådant, men även min plattång och laddare+extra batteri till min (pappas) kamera! Förstår ni inte? Jag kommer inte kunna ladda kameran. Den har bara några få minuter kvar att leva. Den är dessutom köpt i USA så det är ganska svårt att få tag på en ny laddare. Så ja. Vad ska jag säga, jag kommer inte kunna lägga upp något annat än skit bilder, dvs. mobilkamera-bilder och webbcam-bilder. Vad fasiken ska jag ta mig till? Jag har absolut inte råd med en ny kamera...och det är två månader kvar tills jag fyller år. Och dessutom är jag ingen plattång-ägare längre, buuuuuuuuuuuuhu. Det här suger! Och en sak som suger ännu mer är att mamsi inte fått någon ersättning över huvudtagit ännu! Nej fan. nu är jag arg.


Cecilia

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej fy vad surt :(

2008-09-15 @ 19:55:39
Postat av: Emma

usch vad dåligt! hoppas ni får tillbaka väskan iallafall.





kramar

2008-09-15 @ 20:20:18
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: Anonym

*pissed

2008-09-15 @ 21:18:10
Postat av: Cecilia

Anonym: Aha, oj, haha! Bäst att ändra! :)

2008-09-15 @ 22:09:32
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Lotta

snygg blogg! kika gärna in på min blogg, och ge en kommentar! :D tack!

2008-09-15 @ 23:05:50
Postat av: Ferhat

Haft en bra dag?



Förresten Du har en fin och intressant blogg faktiskt :). Fortsätt så här :)

2008-09-15 @ 23:12:37
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0