jag kan inte komma på något som man kan ha som rubrik.

Nu ska jag snart åka till min pappa, känns lite jobbigt för att jag är sjuk men jag känner mig mycket bättre och jag hoppas jag kan gå i skolan imorgon. Idag har jag bara legat framför tv:n och kollat på sex and the city, och pluggat.
Det blev inte så mycket plugg men hur mycket kan dom begära av en liten sjukling? får helt enkelt plugga hårt resten av veckan. Vid tre idag så kom Ebba och Susanna hem till mig med ett riktigt gott te och mörk choklad för att ta hand om mig, finns det bättre vänner? Vi kollade på några avsnitt av sex and the city, pratade och drack te. Sen gick Ebba hem och Susanna åkte in till stan för att shoppa loss:) nu måste jag verkligen skynda mig men ebb och sus det finns inga ord.

A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0