min hund bär blöja.

 
Ja hon är verkligen världens sötaste hund! Hon bär blöja pga. att hon löper, vi har haft en hund blöja innan men den var så äcklig så nu kom vi på den smarta idén att sätta på henne barnblöjor haha. Hon är så himla söt när hon springer runt med den där jätte stora vita saken på hennes lilla rumpa, kan verkligen inte hålla mig för skratt!
ja det var det lilla roliga som jag skulle berätta, var kanske inte så roligt för er men men..  Nu ska jag gå och lägga mig och avsluta dagen med några underbara avsnitt från sex and the city! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: angelica

HAHA åh!

2008-09-04 @ 22:07:59
Postat av: Cecilia

haaaahaa, fan va söt hon är!

2008-09-04 @ 22:18:04
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Anonym

tikskydd?:)

2008-09-05 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0